شرایط گارانتی محصول

رویه استفاده از خدمات ضمانت و بازگردانی محصول:

آسودگی و رضایتمندی مشتریان عزیز همواره از اولویت های ام ام موبایل میباشد.

ام ام موبایل وظیفه خود میداند تا هر سفارش در کمترین زمان و با کیفیت مطلوب به دست مشتری برسد.

ما در فروشگاه ام ام موبایل بنا بر خدمات و تجارت با سود منصفانه برای طرفین را داریم، لذا با توجه به شرایطی که در ذیل اعلان میشود به مدت7 روز بعد از ارسال امکان مرجوعی کالا و تعویض آن وجود دارد:

1-  با توجه به حساسیت لوازم الکترونیکی مخصوصا قطعات مصرفی در موبایل مانند تاچ ال سی دی، فلت و … حتما تعویض و جایگذاری باید توسط افراد مجرب و دوره دیده با مدرک رسمی و یا توسط تعمیرکاران ام ام موبایل انجام شود ایراداتی که علت آن خطای انسانی باشد شامل گارانتی نمیشود .

2- حتما در هنگام دریافت کالای خریداری شده آنرا از نظر ظاهری به دقت بررسی نمایید، اگر ایرادی مشاهده شد  سریعا مورد را به پشتیبانی سایت اعلان و از تحویل گرفتن کالا خودداری کرده تا محصول به فروشگاه بازگردانده شود . با توجه به بسته بندی مستحکم و ایمن کالا ها و همچنین انتخاب روش حمل (پیک - تیپاکس - پست - باربری …) توسط مشتری در صورتی که در مسیر ارسال ایرادی در کالا پدیدار شود مسئولیت متوجه شما و شرکت حمل و نقل میباشد .

هرگونه ایراد بعد از دریافت کالا باید در کمترین زمان به اطلاع پشتیبانی برسد.
کارتن و جعبه اصلی دستگاه باید تا پایان مهلت 7 روز نگهداری شود.
سرویس 7 روز ضمانت بازگردان کالا شامل کالاهایی است که از نظر مشخصات فنی یا ظاهر کالا با اطلاعات سایت تفاوت داشته باشد.
اشکالهای فنی که به علت نگهداری و استفاده متفاوت با توصیه سازنده دستگاه و قطعات و همچنین ایرادات ظاهری مانند (خط و خش، شکستگی، تغییر ظاهر )که در اثراستفاده نادرست کاربر ایجاد شود شامل سرویس 7 روز ضمانت بازگرداندن کالا نمیشود.
اگر مغایرت (رنگ یا مشخصات درج شده در سایت ) بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد کالا باید در شرایط اولیه و بدون استفاد و به صورت آکبند بازگردانده شود.
در صورتیکه امکان تشخیص ایراد یا مغایرت بدون بازکردن بسته بندی وجود دارد اگر کالا از حالت آکبندی و یا اورجینال خارج نشود به درخواست مشتری رسیدگی میشود.

3- حتما قبل از نصب بدون تغییر در ظاهر کالا به دقت تست شود و در صورت اطمینان از سالم بودن نسبت به نصب و استفاده اقدام شود .

4- برای مرجوع کالای معیوب حتما ظاهر کالا باید سالم و بدون ایراد باشد هرگونه شکستگی، ترک و یا پارگی در کالا آن را از شرایط ضمانت خارج میکند .

5- دقت داشته باشید که ظاهر کالا تغییری نداشته باشد در صورت مخدوش شدن لیبل مهر بارکد جعبه و برچسب فروشگاه ام ام کالا از ضمانت خارج میکند .

6- هرگونه استفاده از کالا و خارج کردن آن از حالت آکبندی ویا چسباندن ال سی دی و نصب آن به منزله صحت و سلامت کامل قطعات میباشد و ان را از شرایط ضمانت خارج مینماید .

7- مجددا تاکید میشود بسیاری از ایرادات به علت خطای انسانی هنگام تعویض قطعات به وجود می آید حتما تعمیر موبایل خود را به تعمیرکاران خبره بسپارید .

8- نوسان برق در استفاده از ابزار و دستگاههای تعمیرات موبایل شامل گارانتی نمیشود.

شکستگی، پخش شدن رنگ، ترک، پارگی فلت در ال سی دی وتاچ و قطعات دیگر آنرا از شرایط ضمانت خارج میکند .

9- ال سی دی فاقد تصویر شامل گارانتی نمیشود .

10- با توجه به اینکه تعمیرات موبایل و تعویض ال سی دی و یا قطعاتی همچون آی سی و … نیاز به تجربه و تخصص دارد لذا از عزیزانی که تخصص لازم را ندارند درخواست میشود از دستکاری قطعات و یا تعمیر گوشی جدا خودداری کنند تا ضرری متوجه ایشان نشود .

10-حتما در هنگام خرید کیفیت کالای خریداری شده را به دقت انتخاب کنید و اگر در خصوص کیفیت کالا سوالی داشتید حتما از واحد پشتیبانی سوال بفرمایید . مخصوصا در خصوص ال سی دی های گوشی مثل شرکتی - اصل چین - چنج گلس - های کپی - کپی - اینسل (کمی بزرگتر از ال سی دی اصلی گوشی میباشد و اصطلاحا کمی بالاتر می ایستد) . و ....

11- تعمیرات خود را میتوانید به تعمیرکاران مجرب ما یا همکاران مجربی که خارج از مجموعه ام ام ودر سرتاسر کشور با ما همکاری میکنند بسپارید. شما میتوانید برای مشاوره رایگان با واحد تعمیرات تماس حاصل نمایید .

با تشکر از حسن انتخاب شما تعمیرکاران گرامی

مدیریت فروشگاه ام ام موبایل​